Organisationer och företag runt om i världen har under senaste åren visat en enorm kreativitet för att ställa om sina verksamheter efter rådande förhållanden. Det finns inget motstycke i hur fantasin har flödat för att överleva i tider som dessa. Allas vår sårbarhet har blivit synbar.

Kontaktcenters och kundsupport av alla det slag är inget undantag. Konsumenten förutsätter snabb, effektiv och flexibel svarsservice i alla kanaler. Kraven på en kvalitet har definitivt hårdnat.

-Tack för era kloka, insiktsfulla och innovativa förslag till att skapa makalöst bra och solida kunddialoger.

Lova mindre leverera mer. Alla kunders behov ser olika ut, skräddarsy kundresan.

Hege Vold, Key account manager – Lösningsexpert Zisson

 

Kunden har rätt att välja den kommunikationskanal de är bekvämast i, det förutsätter ett system som backar upp denna valfrihet.

Anne Kristine R. Grude, Chef executive officer – Grundare av Socialboards