Som det ser ut i dag krävs det många kanaler för att tillhandahålla effektiv och god kundservice. Tekniken och alla integrationer som efterfrågas skall vara på plats, fungera men framförallt ska det vara enkelt att använda.

Enkelt att implementera och få igång hos er som näringsidkare och företagare, oavsett storlek. Det skall också vara enkelt att vara flexibel. Att till exempel snabbt kunna flytta en organisation för att svara på distans. I tider som dessa skall det också vara enkelt att skala upp eller skala ner en anpassningsbar kundsupport. Det skall vara enkelt att ta emot och organisera alla inkommande och utgående ärenden, enkelt att sedan vidare fördela ut dessa för hantering och enkelt att snabbt avsluta och dokumentera ett behandlat uppdrag. Det skall också vara enkelt att använda vår produkt i er svarsservice. Oavsett det rör sig om ett stort kontaktcenter med flera hundra medarbetare, till er i det lilla företaget med din kundkontakt på mobilen.

-Zisson gillar enkelt, så enkelt är det!