
Zisson Interact:
Kontaktcentret för företag som tar kunddialogen på allvar
Zisson Interacts kontaktcenter och telefonitjänst har enkla och flexibla kommunikationsmöjligheter som stödjer både inkommande och utgående kunddialog.
Zisson Interact
Kontaktcentret för företag som tar kunddialogen på allvar
Zisson Interact är ett molnbaserat, omnikanalt kontaktcenter där du kan hantera förfrågningar från telefoni, webbchatt, e-post, chattbot, sociala medier och SMS i ett och samma system. Genom att svara på förfrågningar från en och samma applikation kommer du också att kunna känna igen kunden från olika kanaler. Lösningen möjliggör enkelt och effektivt samarbete i frågor internt samt effektiv kunddialog mot slutkunder.
Skrivna medier
Vi har samlat alla skriftliga förfrågningar på ett ställe för att göra det enkelt att följa upp dina kunder på bästa möjliga sätt. Anslut de kanaler du vill ha och få e-post, chatt och sociala medier i en enda inkorg. Arbeta tillsammans för att lösa problem, och få ett effektivt arbetsflöde med full kontroll över kunddialogen. Vårt verktyg erbjuder bland annat automatisk routing för att tilldela ärenden till rätt person baserat på innehåll, inkluderar botintegration, är GDPR-kompatibelt och ger dig värdefulla insikter och KPI:er genom statistik och analys. Vi underlättar samarbete över hela organisationen. Textbaserad kommunikation blir alltmer att föredra framför tal, särskilt för den yngre generationen. Gör dig tillgänglig och låt kunden välja den kanal han eller hon trivs bäst i!
Tjänsten är installerad och driftas på välrenommerade driftcenter med full redundans. Lösningen fungerar med alla typer av telefoner och med alla operatörer.

Gränssnitt
I Kontaktcentrets gränssnitt kan du enkelt få översikt över din kunds historik, för att uppnå en enhetlig bild över förfrågningar. Det är denna överblick som ger dig en optimal kundservice. Härifrån kan du koppla samtal vidare, notera information om den inringande eller samtalet och mycket mer.

Kontakter
Fullständig översikt och uppdaterad status. Här får du en fullständig överblick över all tillgänglig information om dina kollegor, såsom kontaktuppgifter, status och integration med kalendern. Ikoner visar enkelt status och ger därför dina agenter den insikt de behöver.

Förfrågningar
Alla förfrågningar på samma ställe. Vi har samlat alla skriftliga förfrågningar på ett ställe för att göra det enkelt att följa upp dina kunder på bästa möjliga sätt. Textbaserad kommunikation blir alltmer att föredra framför tal, särskilt för den yngre generationen. Var där dina kunder är!

Allt på ett ställe
Vår växel- och kontaktcenterlösning samlar telefoni, chatt, SMS, e-post och sociala medier i en och samma lösning. Detta ger dig möjlighet att få en fullständig överblick över din kund, och ge dem den kundvård de förtjänar.

Köprioritering och samtalsstyrning
Anpassa och optimera kundupplevelsen genom att känna igen uppringare, samla information och dirigera förfrågan. Du kan prioritera uppringare, så att kunderna effektivt kommer till rätt plats och får sina behov tillgodosedda. Routing gör att du kan ge ett bra och professionellt första intryck.

Hybridbot
Kunderna har nya krav på effektiv kommunikation och tillgänglighet. En hybridbot kommer att navigera kunden utifrån frågorna, och låta kunden välja om de vill prata med en chatbot eller en människa. Dina kunder kommer att lägga mindre tid på att vänta på ett svar och mer tid på din produkt.

Integrationer
Vår plattform kan integreras med flera tredjepartsapplikationer såsom CRM/ERP-system för att göra användarupplevelsen ännu bättre, samt öka effektiviteten och produktiviteten. För att ytterligare anpassa oss till företagets behov erbjuder vi öppna API:er.

Statistik
Det är lätt att ha överblick med kontaktcentret. Vi erbjuder en rik statistikrapportering på flera nivåer, som ger både nyckeltal och rådata, så att de kan anpassas till din affärslogik. Vår köticker innehåller en visualisering av agentens nyckeltal på förfrågningar, närvaro samt genomsnittlig svars- och svarstid.

IVR
Öka kundnöjdheten med självbetjäning. Serviceflödet visualiseras med hjälp av ett flödesschema. Flödesschemat uppdateras så fort ändringar görs, och är en livevy av hur lösningen ser ut vid varje given tidpunkt. Du kan ändra innehållet i flödesschemat kontinuerligt för att anpassa din utveckling och kundresa.

Växel
Zisson Interact är en fullfjädrad, modern kontaktcenterlösning som även inkluderar växelfunktionalitet. Lösningen är 100 % molnbaserad, flerkanalig och mycket enkel att använda. Lösningen kan skalas upp och ner i förhållande till företagets storlek och behov.

Beredskap
För vissa företag är en lokal installation av telefonisystem med skräddarsydda funktionaliteter och integrationer avgörande för att säkerställa optimala processer och effektivitet i vardagen. Beredskapslösningen är en molnbaserad reservtelefonitjänst.

IP PBX
Intuitivt, tydligt och lätt att lära sig. I kontaktcentrets gränssnitt kan du enkelt få en överblick över din kunds historik för att bilda dig en heltäckande bild av förfrågan. Det är just denna översikt som gör att du kan ge fantastisk kundservice. Härifrån kan du styra samtalet vidare, anteckna information om den som ringer, om samtalet, samt mycket mer.

Skärmdelning och video
Öka kundlojaliteten med förbättrad support. Oavsett verksamhet kan skärmdelning och video i kontaktcentret göra stor skillnad i kundnöjdhet. Genom att träffa kunder via video underlättar du en mer personlig kundinteraktion.