Ta inte kundlojalitet för givet.

[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”section”][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”4_4″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image src=”https://www.zisson.se/wp-content/uploads/ruvar-kundrelationen.png” admin_label=”Bild”][/et_pb_image][et_pb_text admin_label=”Text”]

TA INTE KUNDLOJALITET FÖR GIVET.

Ett kontaktcenter svarar på den mänskliga förnimmelseförmågan. Nu viktigare än någonsin är det att LYSSNA och LÄSA till dina kunder!

Bolag i alla sektorer har enligt mig haft en extremt kaxig attityd under många år. Det har fungerat på den marknad vi befunnit oss i men nu har den flippat 180 grader och ni som befinner er på KUND TJÄNSTSIDAN bör stå på tå. Sug på ordet en gång till! Kundtjänst, kundsupport eller varför inte customer journey, customer success etc, kalla det vad helst du vill, men det bottnar i att en kund antingen köpt en tjänst eller är i behov av hjälp på något sätt, klagan ur missnöje eller om lycka infinner sig, vill gradera upp eller köpa mer.

Vad ärendet än gäller så är det absoluta grundvärdet att hantera kundkontakten över deras förväntan. Det finns i nuläget inget annat! I Zisson Interact är det precis vad man kan göra.

Ditt varumärke, oavsett storlek, marknad, sektor måste lära sig överleva i ”kris” (oförväntade, oplanerade, ej förutsatta) tider. Likt den som vi är i just nu.

Så kundförståelse, giv vakt och på med ”konsument öron” och ”konsument glasögon” är kanske skillnaden mellan vinst eller förlust i nuläget. Vårda relationer och förstå att kundlojalitet måste ”ruvas”.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row admin_label=”row”][et_pb_column type=”4_4″ parallax=”off” parallax_method=”on”][et_pb_image admin_label=”Bild”][/et_pb_image][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras.