Ett kontaktcenter i bakfickan.

Just nu ställer många företag om sin verksamhet helt och väljer att inte erbjuda sina anställda ett fysiskt kontor. Detaljhandeln kalibrerar även om, då butiksdöden är ett faktum och e-handeln ökar i rasande fart.

Organisationer anställer och erbjuder en online utbildning och är sedan igång med sin kundservice. Det finns såklart enorma besparingar för det stora företaget som tagit stryk i pandemins framfart men även för den mindre organisationen eller ”startup” bolaget. Eller varför inte alla de företagare som förstått att ett missat samtal, icke besvarat email eller återkoppling gör att de förlorar pengar.

Zisson Interact gör det möjligt för små som stora verksamheter att ta god hand om sina kunder och affärer var som helst. Ett kontaktcenter i bakfickan skulle man kunna säga. Allt som krävs är en dator och en internetuppkoppling. Zisson Interact stödjer kundkontakter via Telefoni, SMS, E-post, Chat, samt Sociala medier som t.ex. Facebook, Messenger, Twitter, Instagram. Allt i samma gränssnitt och ni tilldelar rätt kanal till rätt medarbetare för hantering.

Upp på tå och höj servicenivån i kundrelationen.

Att lyssna på sina kunders mottagande upplevelse i form av Zisson Interact SMS survey eller använda integrationen medlyssning för medarbetare i utbildning och kvalitetssyfte har en enorm direkt effekt i en verksamhet. Allt handlar mer eller mindre om relationer i allas våra vardagliga liv. Hur vi uppfattar att vi blir hörda, hjälpta, sedda eller mottagna.

Att ta tempen på kundupplevelsen genererar ett kvitto på hur skarp och konkurrenskraftig din verksamhet är. Upp på tå och höj servicenivån i kundrelationen. Gör det löpande och ta tag i positivt liksom negativt medan det är rykande färskt.

Slå en signal så berättar vi:

Markus Hedin tel. +46733906611.

 

Skriven av Therese Nilsson, Marketing Coordinator, Zisson.

Linkedin

 

 

 

Alla Blogginlägg

ClearITs Kunddag den 10 maj 2017

2017-04-18 | ClearIT
Boka upp den 10 maj och anmäl dig och dina kollegor för ni har innehållsrik dag att se fram emot. Årets tema är förnyelse och vi har späckat årets kundevent med aktiviteter i nytänkandets anda. Vi vill önska dig varmt välkommen till en dag fylld till bredden av spännande nyheter, inspirerande talare och en fantastisk möjlighet att träffa andra som dagligen möter precis samma utmaningar som du. En dag du inte vill missa helt enkelt!
Läs mer här

Glad Påsk

2017-04-12 | ClearIT
Glad Påsk önskar vi på ClearIT. Supporten håller öppet på skärtorsdagen. Långfredag och annandag påsk har vi däremot stängt. För kunder med joursupportavtal håller vi öppet som vanligt, dygnet runt.
Läs mer här

Därför byter ClearIT logotyp

2017-03-24 | ClearIT
ClearIT är ett företag i utveckling och därför är vi inte samma företag idag som det var vid starten år 2000. Det tycker vi ska synas även i vår logotyp. Vår nya logotyp speglar på ett tydligare sätt vad vi gör och vi tycker att den är en värdig symbol för det förändringsarbete som pågår just nu.
Läs mer här
1 2