Zisson:

Zisson är ett innovativt IT-företag som utvecklar och driver kontaktcenter- och växellösningar.

Vi skall vara förstahandsvalet för alla företag som tar kundresan på allvar.

Läs mer om Zisson

Om oss

Zisson startades 2007 med ambitioner att förenkla och förbättra kommunikationen mellan företag och slutkunder. Vår vision är enkel – vi skall vara förstahandsvalet för alla företag som tar kundresan på allvar! Våra engagerade kollegor är avgörande för att nå vårt mål och det värde som står starkast hos oss är att vi är ett team.

Vi är stolta över att vara partners med ledande företag som vill tillhandahålla de bästa kundkontakttjänsterna. Våra partners är Telenor, Techstep, Friday Networks och Mobit. Tillsammans med våra partners har vi 400 kunder inom offentlig och privat sektor. Sedan 2018 har Verdane Capital varit vår investeringspartner. 2019 gjorde vi vårt första förvärv, det svenska företaget Clear IT (numera Zisson AB). Vi fokuserar på kunddriven utveckling, marknadstrender och den senaste tekniken. I Zisson har du möjlighet att påverka din egen arbetsdag, sätta agendan och driva utvecklingen framåt.

I början av 2021 utökade vi vårt erbjudande genom förvärvet av MarTech-företaget Socialboards. Socialboards samlar all kunddialog i sociala medier, livechatt och e-post i ett biljettsystem. Tillsammans kommer Zisson och Socialboards att leverera ännu bättre kundcenterlösningar till marknaden. Både som en del av Zisson Interact och som en oberoende produkt.

Företagens sociala ansvar

Vi tar företagens sociala ansvar (CSR) på allvar. Vi arbetar för jämställdhet och mångfald i alla delar av vår organisation. Vi gör socialt ansvarsfulla val för att minska företagets miljöavtryck. Vi är stolta över att kunna säga att över 90 % av våra anställda väljer en miljövänlig resväg. Vi stöttar även vår närmiljö genom att assistera flera lag inom ungdomsidrotten. Vi har även praktikplatser och uppdrag för studenter. Dessutom ger vi gratis årligt stöd till NRK TV-kampanjen. Vi är guldsponsor för KIRN (Forum for Artificial Intelligence and Robotics Norway) för att påverka diskussionen om KI i Norge. Som techföretag har vi stort fokus på universell utformning, och har bland annat tagit fram stöd för synskadade i vår lösning som skapar jobbmöjligheter för anställda med synnedsättning i företag som använder vårt kontaktcenter.


Få jobbet gjort

 

Få jobbet gjort

Vår interna och externa kommunikation är direkt och öppen med korta beslutsprocesser. Våra tjänster är intuitiva så att alla kan använda dem med ett minimalt behov av utbildning.

Enkelhet

 

Enkelhet

Vi arbetar målmedvetet för att få alla att samarbeta och ta ansvar för de huvuduppgifter vi ska utföra, för att effektivt kunna leverera kvalitet på avtalad tid.

Ett lag

 

Ett lag

Vi arbetar målmedvetet för att få alla att samarbeta och ta ansvar för de huvuduppgifter vi ska utföra, för att effektivt kunna leverera kvalitet på avtalad tid.


Vill du jobba på Zisson?

Är du en utvecklare som vill vidareutveckla vår kontaktcenterlösning? Är du en databasguru? Är du kanske expert på app-utveckling? Älskar du att ge fantastisk kundservice och vill jobba med vår support? Eller vill du bli sommarpraktikant hos oss? Skicka ett CV och en ansökan till oss där du berättar lite om dig och varför du skulle vilja vara en del av vårt team!
Se alle ledige stillinger