Blogg
Senaste nytt från Zisson AB. Anmäl dig till vårt nyhetsbrev så ser vi till att du inte missar några nyheter.
Glad Påsk önskar vi på ClearIT. Supporten håller öppet på skärtorsdagen. Långfredag och annandag påsk har vi däremot stängt. För kunder med joursupportavtal håller vi öppet som vanligt, dygnet runt.
Läs mer här
ClearIT är ett företag i utveckling och därför är vi inte samma företag idag som det var vid starten år 2000. Det tycker vi ska synas även i vår logotyp. Vår nya logotyp speglar på ett tydligare sätt vad vi gör och vi tycker att den är en värdig symbol för det förändringsarbete som pågår just nu.
Läs mer här
Välkommen tillbaka till utvecklarteamet säger vi till Tobias Franson. Redan 2003 påbörjade Tobias sin anställning på ClearIT och då hade han redan hunnit arbeta i lokalerna som konsult i flera år, så det är många år av samlad erfarenhet som letat sig tillbaka.
Läs mer här
Konferensen om kommunikation och kundservice som äger rum den 11 maj i Stockholm. Denna gång ligger fokus på UC och Kontaktcenter. För mer information besök www.nolldistans.se.
Läs mer här
ClearIT är med som utställare på Call Center Dagene som hålls 7-8 maj på Radisson Blu Plaza Hotel i Oslo. VI ses där!
Läs mer här
Mikael Springer, ny Agile Coach och utvecklare på ClearIT har efter 16 år i branschen och 3,5 år som konsult på HiQ valt att komma tillbaka till ClearIT. Martin Kero heter vår nya systemtekniker på supporten.
Läs mer här
Därför valde Apollo ClearIT för sin nordiska Kundservice. Läs hela nyheten hos Telekomidag.
Läs mer här
Vi är glada över att EasyPark gett oss förtroendet att leverera kontaktcenter till deras verksamheter i Norden och Europa. Precis som vi gör så erbjuder EasyPark smarta tjänster. Deras bekväma mobiltjänst förenklar parkeringsvardagen för många bilister.
Läs mer här